USLOVI KUPOVINE I ISPORUKE


Dobrodošli na sajt www.officeshoes.rs. Office Shoes Vam omogućava korišćenje usluga i sadržaja svog portala koje je podložno niže navedenim Uslovima kupovine.


POMOĆ PRI ON LINE KUPOVINI 
Naručivanje putem sajta Office Shoes je veoma jednostavno. Kao i u klasičnim mp objektima, potrebno je na sajtu da pronađete artikal koji želite da naručite.
Porudžba putem sajta je moguća za sve navedene modele na sajtu klikom na dugme „DODAJ U KORPU" nakon čega dobijate uvid u Vašu korpu sa ukupnim iznosom Vašeg računa.

Office Shoes je obezbedio promotivnu (besplatnu) poštarinu za sve modele za koje postoji mogućnost narudžbe preko sajta. Samo u slučaju odustanka od kupovine i povraćaja artikla, odnosno u slučaju zamene poručenog artikla, Potrošač snosi direktne troškove povraćaja robe.

Za korisnike Office Shoes Loyalty Kartice
Ukoliko ste vlasnik Office Shoes Loyalty Card kartice sa kojom imate pravo na dodatni popust na artikle u korpi potrebno je da u porudžbini štiklirate kvadratić sa tekstom:  ''Imam Office Shoes Loyalty karticu''.
Potom će Vam se otvoriti dva nova polja:
polje ''Loyalty kod'' u koje je potrebno da unesete broj Loyalty kartice (dugački broj koji se nalazi na poleđini Office Shoes Loyalty kartice), a koji se unosi bez razmaka, kao jedan broj
i polje u koje je potrebno da unesete e-mail adresu koju ste ostavili prilikom popunjavanja Office Shoes Loyalty Pristupnice.

Klikom na dugme ''primeni'' nakon pravilno unetih podataka, popust po osnovu Office Shoes Loyalty Kartice se automatski uračunava kod artikla koji su obuhvaćeni Loyalty Card programom i jasno je prikazan u korpi.

U slučaju unosa netačnih podataka, na sajtu će biti prikazana greška i popust Vam neće biti obračunat. Za pomoć je potrebno da kontaktirate našu službu na e-mail webshop@officeshoes.rs ili na tel. 024.415.6090.


Artikal poručen putem interneta se plaća po ceni na dan porudžbine.

Odabir načina plaćanja
- Plaćanje kupljenih artikala je moguće gotovinski prilikom preuzimanja
- Narudžbu možete platiti platnim karticama u trenutku kupovine  (Platnim karticama Visa, Visa Electron, MasterCard ili Maestro koje podržavaju plaćanje preko Interneta) -Plaćanje kupljenih artikala moguće je i sa računa pravnog lica


Završni korak
Klikom na dugme PORUČI ARTIKAL IZ KORPE, prikazaće Vam se Završni korak gde je potrebno da  unesete Vaše podatke.
Prilikom sastavljanja porudžbine  ukoliko niste registrovani neophodno je da se registrujete ili popunite sve neophodnih podataka:
Ime i prezime
Email i kontakt telefon
Mesto i poštanski broj
Ulicu i broj

Takođe je potrebno da potvrdite da ste se upoznali sa Uslovima kupovine na našem sajtu, te da ste sa istima saglasni.

Nakon klika na dugme Završi narudžbu dobićete automatsku e-mail potvrdu sledeće sadržine: ''Vaša narudžba je uspešno obavljena i prosleđena službi internet prodaje. Proverite sadržaj narudžbe i tačnost podataka.''
Naša služba internet prodaje će nastojati da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da Vam obezbedimo poručeni artikal. Ukoliko takva mogućnost postoji, na dan otpreme poručenog artikla poslaćemo Vam e-mail u kome ćemo Vas obavestiti da je poručeni artikal raspoloživ, kao i kada možete očekivati Bex Express kurirsku službu, i time prihvatiti Vašu ponudu za zaključenje ugovora. Ukoliko ste naručili više artikala, nastojaćemo da Vas što pre obavestimo da li možemo da Vam obezbedimo sve poručene artikle, ali će ugovor biti zaključen tek kada Vam pošaljemo e-mail u kome Vas obaveštavamo kada možete očekivati Bex Express kurirsku službu.
Ukoliko iz bilo kog razloga nismo u mogućnosti da Vam obezbedimo poručeni artikal (ukoliko više nije raspoloživ ili je u pitanju artikal sa nedostatkom - feleričan model)
primićete e-mail u kome Vas obaveštavamo da smo prinuđeni da Vam otkažemo porudžbinu. U tom slučaju ugovor neće biti zaključen.



Nastojimo da stanje veličina i modela na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti tržišta i broja maloprodajnih objekata u Srbiji postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u našem magacinu.
U slučaju da nakon izvršene porudžbe bude utvrđeno da je omaškom na sajtu u odnosu na poručeni model označena pogrešna cena, trgovac će nastojati da potrošača u što kraćem roku obavesti o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene koja je za poručeni model važila u trenutku porudžbe.
U tom slučaju potrošač ima pravo da poručeni model plati prema maloprodajnoj ceni koja je važila za poručeni model u trenutku porudžbe, ili pak da odustane od porudžbe.



NARUČIVANJE TELEFONOM
Ukoliko želite robu možete naručiti  putem telefona 024/415.6090. Radno vreme službe telefonske prodaje je radnim danima od 08:00 - 16:00 h i subotom od 08:00 do 14:00 h.




NAČIN PLAĆANJA
Za kupovinu putem naše internet prodavnice moguća su dva načina plaćanja:
1. Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa narudžbenice prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši u gotovini na ruke kuriru koji Vam donosi pošiljku. Molimo Vas spremite tačan iznos novca, jer kurir nije u mogućnosti da Vam vrati kusur.
2. Plaćanje putem platnih kartica u trenutku kupovine kroz sisteme Banka Intesa i Unicredit Bank:

Plaćanje karticama na rate  - Isključivo kreditnim karticama Banke Intese
- PREKO 6 000,00 DINARA  NA 6 RATA*

*REALIZACIJA PRVE RATE NA DAN KUPOVINE
*REALIZACIJA OSTALIH RATA NA SVAKIH 30 DANA OD DANA KUPOVINE

*Plaćanje karticama na rate je omogućeno isključivo putem Banca Intesa sistema za onlajn naplatu i isključivo sa karticama Banke Intesa odabirom rata na stranici banke

3. Plaćanje sa računa pravnog lica moguće je izvršiti u roku 48 sati od momenta poručivanja. Ukoliko u tom vremenskom periodu ne bude izvršeno plaćanje, porudžbina postaje nevažeća.


IZJAVA O KONVERZIJI
Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima. Iznos za koji će Vaš račun biti zadužen se dobija konverzijom Vaše valute u dinar prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše kartice isti iznos se konvertuje u Vašu lokalnu valutu prema kursu koji primenjuju operatori kreditnih kartica. Zbog navedenih konverzija moguće je da dođe do male razlike u ceni koja je naplaćena od cene koja je iskazana na našem sajtu.


ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI:
Ukoliko posedujete Visa, MasterCard ili Maestro platnu karticu odobrenu od strane banke izdavaoca za online plaćanje,mozete izabrati ovaj način plaćanja. Nakon što potvrdite narudžbenicu, bićete preusmereni na stranicu Banca Intesa ili UniCredit banke (u zavisnosti od prethodnog odabira), na kojoj vršite unos podataka sa platne kartice i obavljate plaćate. Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moćićete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuju procesori platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, odnosno UniCredit banka ad, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.


ISPORUKA
Poručeni proizvodi putem Interneta biće Vam isporučeni posredstvom kurirske službe BEX EXPRESS u roku od 5 radnih dana od dana kada smo Vam potvrdili porudžbinu.
Kurirska služba će Vas obavetiti putem SMS poruke da je pošiljka preuzeta od OFFICE SHOES-a, te da možete očekivati njenu isporuku.

Kuriri BEX Express-a (eksterna firma koja vrši dostavu robe za nas), pošiljke donose na adresu za isporuku u vremenskom periodu od  8 do 15 h radnim danima I subotom do 14 h.. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir će uručenje pošljke pokušati u dva navrata. Uobičajena praksa ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, je da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni u ugovorenom terminu ne pronađe na adresi, pošiljka će nama biti vraćena, i u tom slučaju će se smatrati da ste odustali od porudžbine, te da ste ugovor raskinuli. Svakako ćemo Vas kontaktirati kako bi ustanovili razlog neuručenja, te kako bi se dogovorili o eventualnom ponovnom slanju.
 


POVRAĆAJ – ODUSTANAK I ZAMENA
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da vam Vam broj obuće ne odgovara ili iz bilo kog razloga želite da odustanete od kupovine,  rok za odustanak je 14 dana od dana preuzimanja artikla.
U slučaju odustanka od kupovine imate pravo da poručeni artikal zamenite za drugi ili da Vam bude vraćen novac.

Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda naručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabana, mora biti vraćena u originalnoj ambalaži, uz priloženu fakturu, potpisani nalog za ispravku, kao i popunjen obrazac za odustanak, a koji zajedno sa obaveštenjem iz člana 27. stav 1. i 2. možete preuzeti ovde.
U slučaju odustanka od kupovine Potrošač snosi direktne troškove povraćaja robe.
Ukoliko se opredelite da u zamenu poručite drugi artikal, takođe snosite samo direktne troškove povraćaja robe, dok mi snosimo troškove dostave novog artikla.

Ukoliko ste se odlučili da izvršite zamenu ili da odustanete od kupovine, potrebno je da nas obavestite pozivom na broj 024.415.6090 ili nam pošaljite email na adresu webshop@officeshoes.rs  kako bi dobili potrebne instrukcije vezano za zamenu ili povrat sredstava.
Kupljeni proizvod zajedno sa potrebnom dokumentacijom možete poslati putem kurirske službe koju sami odaberete, na adresu Tuk Ugranice bb, 24000 Subotica.

Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno menjati/zahtevati novac u nekom od maloprodajnih objekata Office Shoes ili Vans Shop  ili slati na adrese koje su navedene na adresnici.


Nakon preuzimanja vraćenog artikla u roku od 5 radnih dana od od dana prijema vraćenog artikla   biće Vam poslat drugi artikal u zamenu ili vraćen novac na tekući račun. Povrat novca kupcu koji nema otvoren tekući račun izvršiće se elektronskim putem poštanskom uputnicom u roku od 7 dana od dana prijema povrata pošiljke.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Prodavac je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Povraćaj srestava se vrši iskljucivo na gore navedene načine i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.


Zaista nastojimo da dostava bude bez ikakvih propusta, ali ukoliko se slučajno desi da po prijemu pošiljke  ustanovite da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke pozovete telefonom na broj 024/415-6090, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail adresu webshop@officeshoes.rs i opišete nastali problem. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

NAPOMENA: U cilju da što lakše utvrdite odgovarajuću veličinu obuće za koju ste se opredelili na našem sajtu smo naveli dužinu stopala u cm koja odgovara veličini određenog brenda.





REKLAMACIJE
PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA PUTEM SAJTA
Član 1 Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nesaobraznosti robe putem sajta www.officeshoes.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Član 2 Potrošač, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu www.officeshoes.rs kupuje proizvode za lične i porodične potrebe.
Član 3  Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od dve godine od dana kupovine.
Član 4 Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu Subotica, ul. Tuk Ugarnice bb.
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:
- reklamiranu obuću dostavi zajedno sa fiskalnim računom ili drugim dokazom o kupovini
- dostavi popunjen reklamacioni list, a koji je moguće preuzeti ovde
- u reklamacionom listu navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
- dostavi potpisani nalog za ispravku.
Član 5 Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje nadležna komisija. Odgovor na izjavljenu reklamaciju potrošaču će biti poslat u roku od 8 dana od dana prijema iste.
Član 6 Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Povrat novca potrošaču koji nema otvoren tekući račun izvršiće se elektronskim putem poštanskom uputnicom u roku od 7 dana od odustanka od kupovine.