Kad je Adi Dassler 18. augusta 1949. godine registrovao svoju firmu "Adi Dassler adidas Fabrika cipela", malo njih je pretpostavljalo da će, 60 godina kasnije, brend sa 3 pruge biti jedan od najpoznatijih i najuspešnijih svetskih robnih marki. Ove godine, adidas slavi 60 godina osvrćući se na najbitnije trenutke u svojoj istoriji.
Adidas ima jasnu misiju - da postane vodeća sportska marka na svetu. Da bi ostvario ovaj cilj, brend koji se sastoji od dve linije, od kojih se svaka odražava na različit tržišni segment: Sport Performance i Sport Style. Proizvodi i marketinške inicijative adidasa prvenstveno su usredsređeni na pet globalnih prioriteta: fudbal, trčanje, trening, košarku i Originals publiku. Moto brenda adidas "Ništa nije nemoguće" vodi celokupnu inicijativu komunikacije brenda i pomaže ojačanju veze između brenda i potrošača. Uz dobro definisan i segmentiran pristup distribuciji i strategiju premium-cena, adidas se jasno pozicionira kao vrhunski brend na svim tržištima.